Nej, nej, nej

Hehe, jag bröt mot mitt och älsklingens avtal om onyttigheter. Det negativa med det är att jag inte vill riskera att gå upp i vikt, det positiva är att vi gjorde det tillsammans:) Så vi kom fram till att om båda bryter mot det samtidigt så slipper vi böta, haha. Perfekt ju. Får se till att vara duktig resten av veckan sen bara:)

Nu ska jag se Paradise Hotel och sen väntar sängen. Älsklingen har somnat här bredvid mig så jag tror jag får titta ensam idag:) Men det spelar ingen roll, han ligger bredvid mig i alla fall. Mysigt med närheten bara.

Hoppas nu bara att jag läst rätt på schemat inför imorgon:) Har läst två gånger så det borde jag ju ha gjort.

God natt och sov så gott!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0