Mörbultad

Kom hem från kvällens Ki-boxpass för en stund sen. Inte fullt så kul somvanligt och bara en timme. Det var klart kul som vanligt att träna, men det var inte så hårt. Det var en tjej som höll i passet som jag aldrig haft förr. Väldigt rörigt,mycket vila och lite action... Jag vill ju svettas ordentligt, haha:)

Har precis ätit lite lasagne och fixat mat till skolan imorgon. Brukar alltid slarva med det och handla istället, men ekonomin säger till mig att ta tag i det nu:) Så det blir couscous med soltorkade tomater, olver och créme fraiche imorgon. Mums! Couscous är så himla enkelt att göra och så himla gott.

Nu ska jag kolla lite på OS, koppla ner hjärnan och bara vara. Imorgon blir det en lång dag. Skola från nio till tre och sedan ett Ki-boxpass till. Hoppas det blir mer kämpa då:)

Ha en fin kväll! Kram på er.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0