Melodifestivalen 2010

Så var det igång. Melodifestivalen är åter igen en del av helgerna:) Inte mig emot, jag trivs rätt bra med det. Men Dolph Lundgren, helt ärligt, varför? Han var rätt bra och när han sjöng häll jag på att skratta ihjäl mig, men ändå; varför?:) Haha, han har ju liksom inget med det hela att göra. Jaja, det lär ju höja tittarsiffrorna i alla fall. Nu och i finalen lär ju typ alla sura pojkvänner och äkta män bänka sig framför tvn för att se sin barndomsidol, haha:)

Älsklingen vill att vi ska se på skräckfilm nu... Jag har aldrig sett nån skräckfilm. Inte för att jag är rädd, mer bara för att jag tycker det är äckligt... Men jag borde väl ge det en chans antar jag. Kanske hjälper mot mina mardrömmar?;) Omvänd påverkan liksom.

Hoppas ni har en härlig kväll. Sov så gott när det blir dags. Nu ska jag stänga av datorn så nästa uppdatering blir imorgon:) Godnatt.♥

Kommentarer
Postat av: Petra

sv: tror rätt många ser melodifestivalen men inte vill erkänna det! :P Jag tyckte dolph va helt amazing när han sjöng! haha! han trodde säkert han va skit sexig! :P

2010-02-06 @ 23:54:37
URL: http://petras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0