Kvällen 24/2

Har precis kommit hem från mina föräldrar. Vi har haft en toppenbra dag idag. Så himla skönt att bara vara och inte behöva planera något alls. Bara följa någon annan:) Vi var och åt lunch först. Kebabtallrik, hehe:) Sen gick i i stan lite och kollade. Bara kollade, mitt konto är tomt:/ Därefter åkte vi hem till dem och fikade lite och pratade och myste. Bara härliga saker idag alltså:) Imorgon är det en heldag med mamma. Ska bli toppen. Då finns det pengar på kontot så får se om jag kanske unnar mig lite:)

När jag skulle köra hem sen var det rätt äckligt dock. Snön hade blåst över vägen så jag fick köra i typ en och en halv decimeter snö... Två på sina ställen. Usch, inte kul alls. Så äckligt när bilen bara glider. Det enda jag kunde tänka på och säga till mig själv var att bara köra och absolut inte bromsa och inte svänga mer än nödvändigt... Och jag som brukar undvika att köra i snö, haha:) Men det gick bra, bara lite högre puls än vanligt.

Nu ska jag itne göra något alls, bara lata mig. Herregud vad bra man kan ha det:) Ha en fortsatt fin kväll!♥

Kommentarer
Postat av: Abby

Kika gärna på min blogg. Den innehåller hår, mode och skönhetstips.

Jag delar med mig av massa tips och trix då jag utbildar mig till frisör.

http://abbylarsson.blogg.se.

/A

2010-02-24 @ 22:47:53
URL: http://abbylarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0