Hur svårt ska det behöva vara?

Alltså nu har jag suttit med bokföring och peridoisering i nästan 3 timmar och jag fattar inte ett smack. Jag försöker kolla med boken och anteckningar, men det går verkligen inte. Jag känner mig totalt stendum... Måste ha hjälp med det här annars kommer jag aldrig att få rätt på det. Är det bara jag som inte fattar sånt här? Är det jag som helt enkelt är för dum? Usch, inte kul alls det här. Vet inte vad jag ska göra... Tror jag ska försöka ta det lugnt resten av dagen kanske. Eller försöka igen om en stund ändå? Gah, varför ska det vara så svårt att få in i skalle?

Äh, det får lösa sig. Jag får nog kläm på det, men just nu känns det helt kört.

Haha, en granne har nog skaffat Singstar eller nåt. Man hör känd musik och sedan en annan röst som sjunger med:) Inget som stör, men det låter kul, haha.

Nu kommer älsklingen snart hem. Då ska vi laga lite mat och sen måste vi nog gå och handla också. Börjar tömmas på det ena och det andra.

Ha det bra så länge:)

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Tack vad snällt du är! <3



Jadu, snart är ju våren så det är nog bara att stå ut till dess :)

2010-02-03 @ 14:32:13
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0