Hundra procent

Nu har jag precis ätit lite, kom hem frånträningen för ett tag sen. Och gissa om jag är trött. Hundra procent trött... Och träningsvärk? Hundra procent träningsvärk... Helt galet idag. Kan kanppt röra mig normalt ju:) Helt mörbultad, haha. Klagade ju efter igår, men nu är det fasen värre. Var helt seg under träningen också. Inga hårda slag direkt. Men gav klart hundra procent ändå:) Det finns inget annat alternativ i min värld. Och det är ju ändå så himla skönt att vara helt slutkörd efter ett roligt träningspass.

Nu ska jag bara ta det lugnt, njuta och se fram emot imorgon. Är ledig då nämligen:D

Ha en fortsatt fin kvälloch sov så gott sen.♥

Kommentarer
Postat av: Josephine

allt bra idag ? :)

2010-02-23 @ 23:09:37
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0