Det får bli som det blir

Nu har jag suttit sen typ nio i morse och verkligen pluggat. Det har varit vissa avbrott, men har ändå försökt sitta oavbrutet. Nu känns det som att det får gå som det går. Jag orkar inte ha ångest ens:/ Jag har fått höra att det är många som inte ens tänker skriva tentan. Så på det sättet ligger jag ju steget före... Sen kommer jag ju ändå få skriva om i maj, men så är det. Jag försöker i alla fall...

Ikväll ska jag iväg och träna. Skivstång den här gången. Första gången, så vi får se hur det går:) Ska bli skönt att stänga av för ett tag i alla fall. Älskar att kunna fokusera på kroppen istället för tankarna. Träning är typ det bästa som finns, hehe:)

Hoppas ni får en myig kväll!♥

Kommentarer
Postat av: emma

då har vi samma strävan då ;)

haha.

Va snäll du är :D

Man blir på så bra humör när man får såna

kommentarer ^^

2010-02-18 @ 18:32:16
URL: http://ebolmgren.blogg.se/
Postat av: caroline

jasså :o usch för att börja någonstans och sedan vara missnöjd! men nej, det är ingen risk att jag flyttar till skåne faktiskt, haha. är du därifrån från början?

2010-02-18 @ 19:19:47
URL: http://temanonsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0