Äntligen över

Jaa, nu är tentan äntligen över. Det gick, precis som jag trodde, åt skogen:( Men det är bara att hugga i och satsa vidare på nästa gång. Så är det. Inte lönt att deppa för länge för det:) Skulle ju egentligen gått ut med ett gäng klasskamrater, men så blev det inte. Många som inte orkade efter tentan. Jag förstår dem, men det hade ju varit kul att få komma ut och släppa loss lite:) Jaja, det blev pizza och en flaska vin med H istället, vilket också var jättetrevligt:) Skönt att bara få snacka en massa och glömma tentan. Tack ska du ha H:)

Nu ska jag luta mig tillbaka, dricka det sista av mitt vin och njuta. Älsklingen kommer väl hem om en stund också. Så då blir det ännu bättre:)

Hoppas alla har en toppenhärlig fredag kväll!♥

Kommentarer
Postat av: My

haha, så himla skönt det känns nu! orkar inte ens spekulera kring hur många poäng man möjligtvis kan ha lyckats samla på sig :P hörde från helene också att ni hade haft trevligt efteråt. gött! :D själv sitter jag fortfarande och snorar som en gris, haha.

2010-02-20 @ 00:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0