280210

Godmorgon!

Jaa, jag vaknade för en lite stund sen. Så himla skönt att äntligen få sova ut ordentligt! För första gången pålänge känner jag mig utvilad och pigg. Och det blir ju inte sämre direkt av att det syns gröna gräsmattor utanför fönstret! Äntligen känns våren på väg. Det kan väl för tusan inte komma mer snö nu? Hoppas verkligen inte! Nu vill jag ha plusgrader och solsken varje dag:) Den här vintern har varit alldeles för lång. Kom vår, kom värme, kom glädje:)

Igår kväll var mycket trevligt! Mina föräldrar kom hit och åt middag. Mamma fyller år nästa helg så vi ville fira henne ordentligt nu när vi är hemma. Hon fick sin favoriträtt; stekt sill med potatismos, skirat smör och lingon. Inte min favorit, men det var kul att se hur glad mamma blev:) Efter maten var vi och bowlade och spelade äventyrsgolf. Himla roligt. Det blev två timmars bowling t.o.m. Det var verkligen trevligt! Det kanske kan tyckas konstigt att att jag umgås mycket med föräldrarna, jag vet inte hur det är numer. Men jag trivs bra med dem och jag umgås ju med vänner också. Vi har kul ihop liksom:)

Idag blir det slappdag, bara ta det lugnt, njuta av (förhoppningsvis) våren. Det kanske blir lite ärenden gjorda senare också. Men just nu är älsklingen och spelar bandy så jag kan bara lata mig:) Ska snart äta lite frukost och så bara.

Hoppas ni får en härlig dag och att våren når er också!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0