220210

Godmorgon!

Snöstorm typ utanför fönstret här... Inte kul ju. Jag som trodde att våren var på väg efter lördagens töväder:/ Jaja, så är det. Nån gång måste ju våren komma. Även om jag klart vill ha det nu.

Måndag idag. Inte kul, har knappt sovit alls i natt. Har drömt mardrömmar och mest legat och vridit mig. Usch, ingen vidare start på dagen med andra ord. Ska till skolan mellan 10 och 15 idag faktiskt. Längsta skoldagen på länge. Både bra och dåligt tycker jag. Dåligt eftersom det blir så långt, men bra eftersom det känns lönt att åka till föreläsningen för en gångs skull, haha:) När det bara är två timmar känns det knappt lönt.

Efter skolan blir det träning, Ki-box idag också. Skönt att det äntligen börjar röra på sig i motionsmängd, det behövs.

Hoppas ni får en jättefin dag!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0