190210

Godmorgon!

Tentadag idag. Borde sovit ett tag till, men det pirrar i magen så kan inte somna om. Och så mardrömmar...

 Usch, vill verkligen inte skriva den här tentan. Vi ska ju ut efter tentan och det ser jag fram emot, men måste fokusera på det jag ska skriva ändå. Hur lätt det nu blir... Det tråkigaste idag, förutom tentan, är att älsklingen och jag inte ses något alls under hela dagen... Han ska ut med sina arbetskamrater och kolla på hockey och dricka öl:) Och så ska jag på mitt håll. Lite tråkigt, men imorgon har vi tid ihop i alla fall.

Nu ska jag äta lite frukost och sen städa lite. Ska ha hit lite folk direkt efter tentan så då hinns det ju inte med nån städning:) Kanske plugga lite också, men vill egentligen inte trycka in för mycket samma dag. Då blir man bara förvirrad känns det som.

Hoppas ni får en toppendag! Det är ju fredag!♥

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Lycka till! :)

2010-02-19 @ 09:40:22
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0