140210

Godmorgon!

Först och främst; Glad Alla Hjärtans Dag!:) Har sovit som en stock i natt och känner mig rätt utvilad faktiskt. Sönt. Kvällen igår blev jättetrevlig. Jag och några av älsklingens kompisar och deras respektive kollade på Melodifestivalen, spelade spel och hade allmänt kul:) Det var skönt att kunna slappna av för en kväll och bara njuta av goda vänner.
Det blev rätt sent för älsklingen och mig. Vi fastnade framför en film när våra gäster gått hem. Så det blev inte många tmmars sömn i natt:) Ändå känner jag mig som sagt utsövd... Konstigt, men skönt är det i alla fall.

Vad händer idag då? Tja, först ska jag njuta lite av att vara ledig. Älsklingen är och spelar bandy så jag är ensam just nu. Sen ska jag försöka plugga lite(tar emot som bara den...) När älsklingen kommer hem ska vi njuta av Alla Hjärtans Dag och bl.a. kolla på hockey. Jag är väl inte den mest insatta i hockey, men jag tycker det är helt okej att titta på:) Man blir liksom indragen i alla känslor runt om; förväntan, nervositet och hoppfullhet. Varje gång det blir mål blir man meddragen i lyckan. Jag kan som sagt inte så mycket, men jag håller på att lära mig:)

Hoppas ni får en fin dag och att den blir fylld med extra mycket kärlek!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0