110210

Godmorgon!

Så himla skönt med lite sovmoron, även om jag är uppe rätt tidigt:) Men dels så är älsklingen hemma så då vill vi ha mycket tid ihop, dels så kunde jag inte sova mer. Längtar till tentan är över så jag kan bli av med drömmarna och stressen som ev. är anledningen...

Idag ska jag till läkaren. Ska göra allergitest och se om jag är känslig mot laktos eller gluten. Brukar få så himla ont i magen när jag fått i mig mjölk... Men vill ju liksom höra det av en läkare. Känns så dumt att säga till folk att jag "nog" är laktosintollerant. Jag har dock skjutit på det så länge det går eftersom jag inte är så glad för att springa till läkare. Brukar vänta tills jag absolut måste gå, annars slipper jag helst. Inte för att jag är rädd eller något sånt, men jag vill vara säker på att jag verkligen behöver läkarvård innan jag går. Så att man inte kommer dit och läkaren bara säger att nej, men det är inget farligt... Hur dum känner man sig inte då?

Annars är det skola som gäller. Sista övningen innan tentan. PANIK! Nä, men jag ska klara detta:) Sen så ska vi hämta bilen idag! Tjoho, älskar nya bilar. De luktar så himla gott, haha:) Och så är ju just den här bilen himla rolig att köra också.

Ha en jättefin dag allihop!♥

Kommentarer
Postat av: Gotlänning, sambo och foto

kvart i sex om du börjar åtta? :o

hur långt har du att ta dig till skolan / jobbet?

2010-02-11 @ 09:41:02
URL: http://ringbomm.blogg.se/
Postat av: Madde

Tittar in i din bloggen och önskar dig en härlig torsdag! Kram /M

2010-02-11 @ 09:58:47
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

jag kollade film (: hur har du det i skolan idag?

2010-02-11 @ 11:12:30
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0