080210

Godmorgon!

Nu är vardagen tillbaka igen. Tillbaka till tidiga morgnar, sega föreläsningar, ångest för tentan och en massa pluggande. Egentligen borde jag pluggat i helgen, men jag tror det gjorde gott att bara ta det lugnt trots allt. Känner mig utvilad och peppad att sätta igång nu. Kanske kan det gå lite lättare när skallen är med. Men jag ska inte bara klaga på vardagen ju. Det finns mycket bra också:) Som träningen t.ex, att träffa vännerna, att hela tiden ha något på gång. Även om jag ibland klagar på det så trivs jag när det hela tiden händer något. Sen är det klart skönt att ta det lugnt någon gång. Bara det inte blir stillastående.

Nog med djupt prat:) Helgen har varit urmysig. Bara älsklingen och jag, vilket är första gången på evigheter. Det här kommer jag leva länge på.♥

Idag är det föreläsning klockan tio, sedan hem efter tolv. Därefter blir det en massa plugg och sen tvätt klockan fyra... Trist. Men så är det, det måste ju göras:) När älsklingen sen kommer hem ska vi iväg och provköra Peugeoten(kan man stava det så..?) igen. Älsklingen ska dock kolla upp ekonomin lite och så. Men om det går bra ska vi fixa det i eftermiddag.

Nu ska jag gå och göra mig i ordning. What´s a girl to wear?:) Alltid samma problem. Tror det blir blå jeans, svart tröja och grå kofta med puffärm. Och svarta curlingskor till det... Tråkigt, men alldeles för kallt för andra skor. Jag älskar att klä mig snyggt och så, men värme går före snygghet i det här fallet faktiskt...

Hoppas ni får en bra dag i kylan!♥

Kommentarer
Postat av: Claudia

okej, säg till när du har fixat det så man får se :D



tack, detsamma!

2010-02-08 @ 09:48:04
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: MyzaaaN - Princess Pink

nej inte direkt :P gillar inte att göra smygreklam för mig själv ;)läser bloggar jag gillar :D

2010-02-08 @ 11:32:33
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Skönt att känna sig utvilad. :)

2010-02-08 @ 13:06:22
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0