050210

Godmorgon!

Hoppas ni sovit gott:) Idag är det fredag! Äntligen underbara fredag! Det var längesen jag upplevde en riktig fredag kväll. Vilket innebär en helt ledig kväll med bara älsklingen, mjukisbyxor och något gott att äta. Ska bli riktigt skönt att komma hem från skolan, slänga av sig tajta kläder och hoppas i sin fredagsoutfit:) Längtar! Men först väntar ännu en förbryllande föreläsning och sedan grupparbete. Det blir troligtvis färdigt idag, vilket är kanonskönt. Så har man en sak mindre som nafsar i hälarna...

Nu ska jag göra mig i ordning osv. Som vanligt:) Ha en jättebra dag! Njut av att helgen är ledig sen!♥


Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

joo tack det är bara bra ..sj då?

obs! min bloggfunkar tyvär inte med explorer för tillfället. eller kan du se den?

2010-02-05 @ 09:53:21
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0