020210

Godmorgon!

Inatt haar jag sovit som en stock. Drömde som vanligt en sjuk dröm... Varför kommer de alltid precis innan jag vaknar? Eller egentligen är det ju ganska skönt med tanke på att jag slipper vaknamitt i natten. Men det är lite jobbigt att det alltid väcker mig innan klockan sex... Jaja, jag är snart van vid det så det spelar inte så stor roll. Om det beror på stress över tentan så lär det väl förhoppningsvis försvinna om ett par veckor när tentan är över.

Jag tänkte ju fixa lite bilder på det jag köpte igår så vi får se under dagen. Idag börjar jag inte förrän ett. Jo jag är helt säker, har t.o.m messat en klasskamrat och kollat för säkerhets skull haha:) Så nu kan jag ta det lugnt så här på förmiddagen. Sen blir det lite halvstressigt efter skolan. Vi slutar fem och halv sju är det tänkt att jag ska träna. Kanske tar bilen idag. Men det är lite surt att betala 40 spänn för att få parkera på skolan. Jag är inte snål, men sparar gärna på det jag kan:)

Nu ska jag äta och sen läsa lite. Skönt att ta det lite lugnt och slippa stressa, haha.


Kommentarer
Postat av: Muffinsmartin

Ja! Hur ser dina planer för dagen ut då? :D

2010-02-02 @ 09:15:46
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/
Postat av: Erik Grönwall Fan

kika gärna in min fan-blogg! :)

2010-02-02 @ 09:41:21
URL: http://erikgronwallonline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0