010210

Godmorgon!

Ny dag, ny månad, ny start? Ja, jag tycker alltid att det känns lite som att när en ny månad börjar så får man lite av en nystart. Nu är det februari, allt som hände i januari är historia liksom. Så allt man gjorde fel då kan man se till att göra rätt den här månaden typ:)

Jaja, i natt har jag åter igen haft mardrömmar. Varför? Jag blir alltid jagad och vaknar helt stressad och rädd. Fattar inte var de kommer ifrån eller varför de inte slutar... Det är rätt irriterande att aldrig få sova ut liksom. Men det måste väl sluta nån gång?

Idag ska jag till skolan, men inte förrän klockan ett. Jag har dock lite att läsa så ska försöka göra det nu på morgonen. Är dock sugen på att läsa lite bloggar och så, men får försöka ha pli på mig själv:) Efter skolan ska jag till stan och shoppa. Det var alldeled för länge sen jag gick på stan och kände att jomen idag kan jag faktiskt unna mig lite. Men idag känns det så igen. Jag kan få lov att köpa lite kläder och skor för den här månaden finns pengarna. Underbar känsla, haha. Älsklingen ska göra mig sällskap lite senare också. Han behöver shoppa lite byxor och så. Om än motvilligt, men jag uppskattar att han vill följa med:) P.g.a. att det blir lite sen shopping blir det nog att hämta upp sushi på hemvägen:)

Nu ska jag äta lite och sen sätta fart med läsningen. Ha en jättefin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0