Orkaaaa...

Argh, jag är så sjukt irriterad just nu. Vår förenong är ett stort j*vla skämt. Nu har de bestämt sig för att inte betala... Och så ska vi få skulden för att vi dragit ut på att skicka en offert till dem när det är hantverkaren som segat. Jag blir galen. Snacka om den lilla människan i den stora världen. Har sån lust att ringa upp och säga åt dem att lägga ner sitt skit och se till att betala som de lovat... Suuuuuuck! Aldrig får man vara glad:P

Aja, så är det. Inte mycket att göra åt. Vi får se till att bråka ordentligt! Än är det inte förlorat;)

Sitter och tittar på Family Guy helt ofrivilligt... Hatar den serien. Jag förstår verkligen inte vad det är som är så kul. Ibland, visst, men för det mesta är det bara löjligt.. Usch vad gnällig jag är idag då:P

Nu ska jag snart gå och lägga mig och läsa en bra bok istället. hoppas ni har en bättre kväll än jag... Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0