Lång, intensiv dag

Nu sitter jag här hemma i soffan och tittar på snön som singlar ner. Är helt slut. Vi var och gick en runda, jag och min grupp. Vi hade som uppgift i skolan att titta på olika hus och se vad som var tidstypiskt för respektive husstil. Väldigt rolig uppgift. Dock inte i snöstorm... Som vi lyckades pricka in då:/ Kallt, blåsigt och snöigt. Jag tycker ju om snö, men när det blåser rakt in i ansiktet är det inte lika kul... När vi kom hem till mig så drack vi lite varmt och åt rostebröd för att tina:)

Nu har mina gruppmedlemmar åkt hem och jag är som sagt helt slut... Får se till att piggna till lite snart dock. Jag ska ju träna:) Och det ska mycket till för att jag inte ska göra det om man säger så, hehe. Så det är bara att samla kraft och ork och ge sig iväg. Älsklingen strejkar dock haha;)

Hoppas ni klarat er bra i snökaoset. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0