Hemma:)

Jaa, då var man hemma igen då. Det blev inte så lång dag idag. Som jag trodde:) Gick in till pappa på hans jobb en sväng när jag slutat också. Har inte varit på hans nya arbetsplats så det var kul att se hur han jobbar nu:)

När jag var på väg hem gick jag även in och bokade en tid till att fixa mina naglar. Lyxigt:) Känns bra att få bli lite fin inför jul och nyår. Naglar är ju bara naglar, men jag känner mig alltid lite extra fin när jag fixat dem. Då kan jag liksom lufsa runt i mjukisbrallor och ändå känna mig snygg:) Och även om de kostar så motsvara det ju typ en tröja eller så i månaden och det kan jag väl leva med;)

Nu ska jag snart springa ner i tvättstugan med första laddningen tvätt. Avskyr att tvätta mitt i veckan, men det var den enda lediga tiden sen förra söndagen så vad gör man? Mina underkläder räcker bara i typ två veckor och helgen som kommer var fullbokad, haha:D

Aja, sen kommer älsklingen hem och då ska vi fixa lite mat och så. Jag måste plugga nån timme också tyvärr... Men har hela dagen imorgon också så det ska nog lösa sig.

Hoppas ni har det bra där ute! Puss och kram


Bild från Google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0