Eftermiddag

Älsklingen kom hem lite tidigare idag så eftermiddagen har varit riktigt mysig. Jag gick till affären och köpte lussekatter till oss. Det är ju trots allt Lucia idag:) Så nu är jag lite piggare. Och lite gladare. Jag kommer säkert kugga på tentan imorgon ändå, men jaja. Strunt i det just nu... Får göra mitt bästa och hoppas på att det räcker. Ska läsa lite till en stund nu, men sen är det min tvkväll så ska bara titta på tv resten av kvällen sen. Älsklingen sak gå och kolla på hockey så jag får ha tvn för mig själv utan gnäll haha;) Nä, skojar bara. Det blir i alla fall Paradise Hotel, Top Model och sist Svenska Hollywoodfruar. Inte helt fel va?:)

Hoppas ni får en lika trevlig kväll! Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0