Duktiga

Nu har älsklingen och jag precis kommit hem. Vi var och skottade hos mamma och pappa. Shit vad tungt det var. Hur mycket snö som helst ju:P Men det var jäkligt bra träning;) Så älsklingen lyckades övertala mig att inte träna idag... Jag hade i och för sig inte hunnit hem ändå, men jaja. Imorgon blir det helt klart träning i alla fall! Älsklingen kanske ska med då. Jag tror dock inte på det förrän jag ser det haha.

Nu ska vi slappa lite här tänkte vi. Vi har köpt hem lite gottis och ska spela lite tvspel. Sen blir det Gossip Girl och kanske nåt annat kul:) Vi får väl se.

Imorgon ska vi till Höllviken på en övning i skolan. Med tanke på hur mycket snö det är ute och hur j*vla halt det är så är jag rätt nervös inför att köra... Men det får gå. Får ta det försiktigt:/ 

Hoppas ni får en toppenfin kväll! Kram på er

Kommentarer
Postat av: Joanna,Anna

Va fin blogg du har :) Kika in våran blogg plizz ;)

www.ourdiaryy.blogg.se

2010-12-19 @ 16:00:05
URL: http://ourdiaryy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0