8 december

Godmorgon!

Sista tidiga morgonen den här terminen:D Sen blir det "bara" halv åtta. Är ändå hyfsat pigg idag faktiskt. Måste vara träningen i förrgår, haha;)

Idag är det skola från klockan 9. Vet inte riktigt när jag slutar. Vi ska göra grupparbete idag på eftermiddagen så officiellt går jag till 5, men det blir troligtvis tidigare. Måste plugga lite sen. Tog ju lite ledigt igår för att mysa med älsklingen. Men idag får jag se till att sätta fart!

Nu ska jag äta upp frukosten och sen välja kläder... Önska mig lycka till haha;)

Hoppas ni får en jättebra dag! Puss och kram♥

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Nej, jag har inte hört något från dig på några dagar, blev lite orolig då. När vill du börja skriva då? :)

2010-12-08 @ 08:55:49
URL: http://slipsens.se
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Kikar in och önskar dig en fin dag =)

2010-12-08 @ 10:45:10
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0