5 december

Godmorgon!

Sovit gott? Jag har sovit som en stock. var ju så fruktansvärt trött igår så jag somnade så fort jag la huvudet på kudden. Eventuellt redan innan huvudet träffade kudden, hehe:) Vaknade av mjuka pussar och kramar så den här dagen har börjat väldigt bra.

Idag ska vi ut och fixa lite fler julklappar och sen funderar jag själv på att ge mig själv en liten julklapp, en Iphone... Har ju funderat på det i evigheter nu och det känns som om det är läge för det nu;) Jag är ju lite tekniknörd om man säger så när det kommer till mobiler, haha:) Så ja, om allt går som det ska så joinar jag Iphonefamiljen idag, haha.

Sen ikväll blir det plugg här hemma. En massa plugg:/ Inte så kul,  men vad gör man. Snart, snart jullov. 23 dagar kvar till Thailand:D åh, vad jag längtar. Bara tankern gör en helt lycklig ju:) Inte för att jag klagar på snön, men förra vintern blev lite väl lång så ett avbrott mitt i är inte helt ovälkommet om man säger så, hehe.

Hoppas ni får en jättefin söndag! Nu ska jag försöka äta lite frukost och sen ska vi ge oss iväg. Puss och kram på er♥

Kommentarer
Postat av: sarah

Det är bra me mig! Ja, vad kul, vad glad jag blir :)

haha ja håller med, dans o pojkvännen ;)

Jag dansar mest modern dans, men jag dansar även jazz, balett o street, eller gjorde i gymnasiet :) nu dansar jag bara modern dans o lite modern jazz :) Vad dansar du? :D

2010-12-05 @ 13:22:45
URL: http://sarahps.se
Postat av: GUEVACCI

Härligt och höra, det är bra med mig tack som frågar :)

vad ska du hitta på denna söndag då?^^



glad andra advent! =)

2010-12-05 @ 16:01:26
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0