29 december- Hej då Sverige!

Godmorgon!

Eller godmorgon, jag gick knappt och la mig inatt... Har legat och vilat nån timme bara. Vi tnkte ju vara vakna hela natten så att vi skulle kunna sova på flyget idag. Men jag klarade inte av att hålla mig vaken:/ Blev så offantligt trött så jag somnade i soffan. Inte så bekvämt så gick in och la mig på sängen istället. Dock blev det ingen djupsömn direkt. Så nu är jag rätt så trött om man säger så;)

Åh, vi åker idag:D Om lite drygt 8 timmar är vi på väg!!!!! Så j*vla underbart!!!! Som vi längtat och nu är det äntligen dags. Samtidigt är jag lite nervös för den långa flygresan... Jag har ju max flugit fem timmar förr... Nu är det 12:/ Men jaja, får sitta och tänka på vad som väntar...:) Nu vill jag ju bara vara framme:)

Vi ska bege oss mot flygplatsen om nån timmer. Vi vill vara där i god tidnu när det är sånt skitväder här... Det snöar nu igen så tågen är klart sena som vanligt:/ Menmen, vi kommer kanske iväg i tid, vem vet:)

Hoppas ni får en jättehärlig dag idag! Jag ska försöka skriva här nån gång under resan, men jag vet inte hur mycket jag hinner med;) Nu är det ju 100% avslappning som gäller. Men får kanske bloggabstinens till slut, haha:D

Ha det bäst nu! Ta hand om er och ha ett fantastiskt nyår! Puss och kram på er♥



Hej då snö! Hej då kyla! Hej då vinterSverige:D

Kommentarer
Postat av: ALEXANDRA FRÅN SKÅNE

Hej Annika!

Hoppas du och din kille får det underbart nere i Thailand och att ni njuter som bara den :) Ska ni besöka olika öar eller bara vara på ett och samma ställe? Gott nytt år till dig :) Kram

2010-12-29 @ 12:33:23
URL: http://stadsglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0