23 december

Hej svejs!

Hur är det där ute i snöstormen?:) Jag är hemma hos mina föräldrar efter många om och men. Snön vräker ner och flyger runt. Så utanför oss där hemma har vi så mycket snö att bilen bara glider runt. Älsklingen körde mig till mina föräldrar och när han skulle köra ner i garaget så fastnade bilen... Herregud, jag har aldrig varit med om att det varit så här mycket snö här nere. helt galet. Hoppas flyget går på tisdag bara:/ Men det återstår att se. Ordnar sig säkert:)

idag är jag som sagt hemma hos mina föräldrar hela dagen och myser. Vi ska koka skinka, göra nougatrullar och sillsallad och lite annat smått och gott. Älskar lille julafton! Ikväll blir det dopp i grytan och ännu mera mys:) Trivs verkligen nu:)

Hoppas ni får en jättehärlig lille julafton! Puss och kram på er 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0