22 december

Godmorgon!

Tog sovmorgon idag ja:) Mysigt. Jag får ju passa på nu när jag är ledig;) Sen är jag faktiskt helt ledig också så har inget extra som måste göras. Det enda jag skulle göra idag är att baka spritskransar. Men nu när jag kollade i kylskåpet upptäckte jag att vi har 50 gram för lite margarin:/ Typiskt. Älsklingen och jag ska åka och handla lite god mat sen så då får jag handla det också sen. Men jag sörjer inte alltför mycket över det. Nu får jag ju vara helt ledig hela förmiddagen;)

Älsklingen har bara halvdag idag så när han kommer hem ska vi åka och träna. Det blir gymet den här gången. Jag vill gärna testa att springa på löpbandet... Jag är lite rädd för att min häl ska strejka igen, men nu har jag vilat i fem veckor så det måste väl räcka? Jag ska bara testa en kort stund, vill tighta till benmusklerna lite ju;)

Nu är det mindre än en vecka kvar till Thailand. Det känns helt overkligt. Och jag börjar nästan bli lite stressad, måste ju hinna packa, köpa några saker till och växla in pengar:/ Men det hinns säkert med, det bara känns lite mycket just nu:) Jag är ju tidspessimist och allt haha.

Hoppas ni får en jättebra dag! Nu ska jag tömma kameran så den är klar inför resan och sen ska jag skriva lite texter till bloggen jag gästbloggar på.

Puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0