21 december

Godmorgon!

Oj, igår blev det inte mycket skrivet:/ Men det var en lång dag så jag var helt slut när den väl var över. Vi började ju med att åka till Höllviken vid elva. När vi var klara där åkte vi förbi BK och sen hem hit för att skriva ihop vår objektsbeskrivning. När vi börjat skriva på ett Worddokument insåg vi dock att läraren ville ha all text skriven i små rutor i ett inlämningssystem på internet... Så det var bara att kopiera över texten så gott det gick och försöka svara på alla olika delar. Inte så lätt, men så är det. Vi blev i alla fall klara och kunde lämna in! Tjohooo:D Så nu är vi lediga. Åh vad underbart det känns att kunna säga det! Ledig, ledig, ledig:D Det avr ju längesen om man säger så. Inga tentor, inget arbete och inget plugg! Underbaaaart.

Idag ska jag inte göra mycket alls. Om en stund ska jag iväg på ett ärende bara och ikväll ska jag och Karin träffas på en fika i stan. Mys:) Åh det är så skönt att inte ha några måsten, jag är tjatig, men det känns nästan lite overkligt;)

Hoppas ni får en toppenbra och mysig dag! Bara tre dagar till julafton nu:) Dan före dan före dan före dopparedan:) Vart tar tiden vägen??^^
 Puss och kram på er♥



EN vecka kvar:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0