20 december

Godmorgon!

Herregud, det är bara fyra ynkliga dagar kvar till julafton. Helt otroligt. Tiden går så otroligt fort ju. Åtta dagar till vi åker också. Resfeber? Jaa då:)

Idag ska jag och min grupp från skolan ner till Höllviken och göra ett s.k intag. Det ska bli väldigt spännande att köra dit om man säger så... Svinhalt överallt ju:/ Aja, vi får köra så försitktigt vi kan. Det kommer ju nog ta en stund att köra bara, hehe.

Ikväll blir det träning. Det måste det. Herregud, pizza och kladdkaka igår... Inte bra, inte bra. Jag har ju hur lätt som helst att gå upp i vikt tyvärr. Inte för att jag är hysterisk med sånt, men jag har fallenhet för att lägga på mig fort så det gäller att ta det lugnt ibland. Älsklingen är ju rätt överrtygande ibland;) Faller med honom haha. Nä, men ibland är det tungt att dra iväg när han säger stanna hemma. Jag vill ju ogärna lämna hans varma famn. Och han vill tydligen inte träna med mig. Vet inte varför, måste ha gjort nåt;P Träna med kompisar och familj går bra, men inte med mig... Aja, så är det. Killar, haha;)

Nu ska jag börja göra mig i ordning här. Hoppas ni får en jättebra dag! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0