17 december

Godmorgon!

Sovit gott?:) Jag vaknade för en stund sen och blir helt glad när det är fullt med snö ute. Dock var det lite jobbigt igår kväll. Jag gick ju till träningen och all snö gjorde sträckan typ dubbelt så lång:P Skönt med extra träning, men när jag skulle gå hem var det inte lika kul, hehe. Då var jag så trött att det kändes som att jag skulle gå och somna vissa bitar:D

Idag ska jag skämma bort mig lite. Ska fixa naglarna först om en stund och sen ska jag in till stan och ta en fika med Emma. Ska bli riktigt skönt att slippa tänka på skola. Föreläsningarna är slut så på måndag är det sista övningen:D Ikväll jobbar jag dessvärre, men så är det:) Efter klockan två imorgon är det fyra veckor till nästa jobbtillfälle:D Tjohoooo!!!!!!!

Nu är det dessutom bara 11 dagar kvar. Längtar som bara den. Sol, värme och ledighet. Mmm, det behövs VERKLIGEN!:)

Hoppas ni får en bra dag! Puss och kram♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad tränar du? :)

2010-12-18 @ 14:01:20
URL: http://februaritjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0