16 december

Godmorgon!

Fy vad jag längtar efter sovmorgon haha:) Inte för att det är så tidigt, men jag är så trött. Sliten och seg i hela kroppen. Ska äntligen få träna ikväll igen så då kanske jag piggnar till lite. Har inte ätit världsbäst den här veckan heller så det är ju också lite bidragande;)

Idag är det föreläsning tio till tolv. Efter det ska jag och min grupp jobba lite med förberedande saker inför måndag. Vi ska göra ett intag då, alltså åka och titta på ett hus och beskriva vad som finns i huset. Ska nog inte bli några problem dock:)

Sen blir det som sagt träning ikväll. Försöker tjata med älsklingen också, men vi får se... Han skulle kanske jobba sent, så risken är stor att jag får gå själv:) Men det gör inget, bara jag får träna så är jag nöjd.

Nu är det bara 12 dagar kvar... Tiden går fort, men inte tillräckligt fort;)

Hoppas ni får en bra dag! Puss och kram på er♥

Kommentarer
Postat av: andrea

sovmorgon är bääääst! haha :)

2010-12-16 @ 13:55:39
URL: http://dreeea.blogg.se/
Postat av: EDITA

DELTA MED i ''DAGENS BLOGG'' HOS MEJ!

LÄS SENASTE INLÄGGET ! :)

2010-12-16 @ 15:24:28
URL: http://eddes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0