13 december

Godmorgon!

Har ni sovit gott inatt? Jag har sovit som en stock:) Minns inte ens att jag släckte lampan igår, hehe. Var väldigt trött. Men det har varit en jättebra helg trots jobbet i lördags. Mycket mys, kärlek och gott att äta:) Fick ju även in lite träning mitt i allt. Inte helt fel:)

Idag är jag ledig hela dagen, men bara på pappret om man säger så. Jag har m.a.o inga föreläsningar, men jag ska plugga... Suuuuuuuck! Nåja, sista tentan imorgon. Ska fira imorgon kväll om:) Gå på bio med världens finaste Karin blir ett perfekt sätt att fira tycker jag:) Firar hellre med mys än med festande mitt i veckan om man säger så;) Sen är det ju skola på onsdag också så det passar bäst med en lugn kväll.

Ikväll blir det ingen träning. Dels så är det julschema på Friskis vilket innebär att det knappt finns något att gå på som är roligt, enligt mig då, dels så behöver jag vila lite emellan gångerna med tanke på min häl. Den är nästan helt smärtfri nu. Tänk att det har tagit så himla lång tid för en muskelinflammation för att återhämta sig... Fyra veckors vila, fem inklusive veckan jag hade så grymt ont. Och det är som sagt inte helt 100% än... Tråkigt, men sant. Imorgon är det fyra veckor exakt sen jag började med Voltaren. Frågan är om jag måste sluta nu då? Finns det nån gräns? Läkaren sa ju fyra veckor...Aja, vi får väl se:)

Hoppas ni får en jättebra dag trots att det är måndag! Puss och kram på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0