10 december

Godmorgon!

Åh, vad nervös jag är:/ Det är ju dags för tenta idag. Klockan tio kommer den ut här via internet och klockan elva stängs den ner... Jag känner mig ganska säker och jag tror nog att jag ska kunna dra ihop tillräckligt med poäng, men ändå. Jag vill ju gärna ha VG så då gäller det att skärpa till sig lite extra. Vad gäller tiden är jag dock inte så nervös. Jag gjorde fler frågor på kortare tid igår. Nej, det ska nog gå bra... Hoppas jag:S

Nu ska jag försöka äta lite frukost och ladda. Sen kör vi... Återkommer med resultat;)

Hoppas ni får en jättebra dag! Puss och kram på er♥

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Lycka till idag! Och du, den texten jag skrev igår är ju kanske en bra början eller vad tror du? :)

2010-12-10 @ 08:43:24
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0