1 december

Godmorgon!

Ny månad, årets sista... Känns jättekonstigt, men samtidigt lite skönt. Så mycket har hänt det här året. Både bra och dåliga saker. De dåliga ska bli så skönt att lämna bakom sig och de bra ska bli härliga att minnas:)

Idag fick jag lite sovmorgon. Är ledig hela dagen, men ska försöka plugga en massa. Har ju omtenta om två veckor så måste sätta fart med det nu. Men som jag sagt tidigare så tar det emot:(

Igår, förresten, så var jag ju på stan med Karin efter skolan. Därför blev det inget bloggande på kvällen. Var så trött när jag kom hem så jag somnade nästan i soffan. Men jag fick shoppat lite i alla fall. Två tjocka tröjor. De behövs på skolan kan jag säga... Vi sitter med ytterkläderna på under vissa föreläsningar... Sen köpte jag lite julklappar också och bodybutter från The Body Shop. Luktar så himla gott:)

Nu ska jag äta lite frukost och sen sätta igång. Om jag känner mig själv kommer jag nog att blogga lite mer under dagen. Under mina s.k pauser;)

hoppas ni får en jättebra dag! Puss och kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0