Up´s and down´s

Jaa, livet är verkligen som en berg- och dalbana. Man vet aldrig när det ska gå neråt när det gått uppåt ett tag och tvärtom. Jag mår bra, så tro nu inget annat;) Men ändå, biland blir allt lite knasigt när man tror att allt är som det ska. Pluggandet gick sådär idag. I förra veckan kändes det bra, men idag kändes det mesta rörigt igen... Men det löser sig nog. Hoppas jag:/ Ska sitta hela dagen imorgon också. Sen gäller det på onsdag. Håll alla fingrar och tår, det ör jag:)

Nu ska jag plugga lite till och sen ska jag se Danska Hollywoodfruar. Om jag får låna tvn då alltså, hehe;)

Ha en fin kväll! Puss på er

Kommentarer
Postat av: Vannichi

Fin blogg , kika gärna in i min :) !

2010-08-16 @ 19:50:28
URL: http://vannichi.blogg.se/
Postat av: nicole

sv: badade :)



vad har du för dig idag?

/Shoppaholly

2010-08-17 @ 00:19:38
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0