Kan inte komma på nån rubrik...

Haha, nä, rubriken var inte lätt att komma på ikväll:) Så det fick bli sådär. Nu har jag och älsklingen och hans bror precis varit ute och sprungit. Jag fick vara hare hela rundan trots att de båda på lätt hade kunnat springa om mig;) Tack för den liksom, hehe. Men det är sjukt kul att maxa farten och känna sig pressad hela tiden. Nu känns det snart som om jag inte kommer att kunna springa själv för då blir det samma mestempo igen. Får hoppas killarna står ut med att asa på mig i fortsättningen också;)

Nu ska jag hoppa in i duschen snart och sen är det mat och Danska Hollywoodfruar. Älskar det programmet. Kalla mig gärna konstig, men jag tycker det är så kul att se:) Och jo, lite önskar man ju att man hade det livet. Allt utom att mannen jobbar konstant. Men lite extra till ekonomin vore ju inte helt fel. (älsklingen påpekar att jag bör skriva att han inte är såååå förtjust i Danska Hollywoodfruar:D)

Hoppas ni får en fin kväll! Puss♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: okej jaha då struntar vi i det ;)

2010-08-02 @ 20:44:48
URL: http://yoshnacool.blogg.se/
Postat av: jimmy

Det är bara som han säger,jag känner honom hahaha ;-)

2010-08-02 @ 21:09:39
Postat av: Marcus Å

Jag brukar springa på andra orter också, hurså? :)

2010-08-03 @ 09:49:06
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0