28 augusti

Hej på er alla!

Skrev ett inlägg tidigt imorse när jag satt och åt frukost men precis när jag skulle publicera så la internet av:/ Lite irriterande, men vad gör man. Jag hade inte tid att starta om datorn så det fick vara. Nu har jag och älsklingen precis kommit hem från våra ärenden. Så hiiimla skönt att vara hemma. Har ju jobbat hela förmiddagen också så är lite trött i huvudet. Mitt jobb är inte särskilt krävande fysiskt, bara psykiskt. Det gäller att vara trevlig i alla lägen och alltid ha ett leende på läpparna för att möta kunderan på ett så bra sätt som mäjligt. När man då möts av allt annat ett leende så är det etra krävande om man sägr så. Varför är kassörskor i allänhet betraktade som en del av inredningen..? Jag har undrat det förr och jag undrar igen.

Jaja, just nu sitter jag i soffan medan älsklingen håller på och fixar i köket:) Har fått höra att det blir både förrätt och huvudrätt:D Jag har sagt det förr och jag säger det igen; jag har världens finaste, underbaraste och bästa pojkvän! Med tanke på det tänkte jag fixa lite efterrätt och baka en kladdkaka. Mums! Riktigt lyxig och onyttig kväll alltså:)

Hoppas ni får en mysig lördag kväll! Puss på er♥

Kommentarer
Postat av: ASIAT

sv: förlåt för lite sent svar, men jag har mest varit sjuk.. (:



vad händer idag då? :D

- ASIAT

2010-08-29 @ 11:20:14
URL: http://asiat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0