27/8 -2010

Godmorgon!

Så var det dags att tvätta igen... Därav den väldigt tidiga morgonen;) Inte så kul, men rätt skönt ändå att komma igång i tid faktiskt. Kommer ju behöva det i fortsättningen också för att komma upp till mina föreläsningar. I sommar har jag ju sovit minst till åtta för det mesta:) Lika bra att vänja kroppen redan nu.

Annars idag blir det plugg som vanlig. (eller försök till plugg, vilket ni vill, hehe;) ) Sen jobbar jag ikväll mellan fem och nio. En lagomt tråkig dag alltså;) Hehe nä, det är väl helt okej. Sen imorgon kväll ska jag njuta av en lugn kväll i alla fall. Så får plugget vila till på söndag. Det funkade ju rätt bra förra helgen så det borde funka den här helgen också:) Hoppas kan man ju.

Nu ska jag snart ner i tvättstugan igen och sen kanske ut och springa. Har köpt lite kakor och gott till plugget så jag borde ju göra plats till det, hehe;)

Hoppas ni får en jättebra dag! Puss och kram på er♥



Källa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0