23/8 -2010

Godmorgon!

Har sovit som en stock inatt, men skulle nog kunnat sova nån timme till egentligen. Men både nervositet och ett vägarbete utanför sovrumsfönstret  gjorde det omöjligt att somna om när älsklingen gått till jobbet;) Så det var bara att pallra sig ur sängen. Rätt skönt änå ju, det är bra att komma igång i bra tid. Ska ut och springa om en stund tror jag. Tar emot lite idag faktiskt... Tror det är för att det inte gick så bra förra veckan. Men förhoppningsvis så är kroppen med på noterna när jag väl kommer ut:)

I övrigt idag är det tenta som gäller. Den här tentan är den som jag känner mig mest säker på. Men man ska aldrig säga att man känner sig helt säker så jag är ändå jättenevös. Det kan gå precis hur som helst... Usch. Längtar till allt det här är över och tentorna är godkända. Jag hoppas ju av hela mitt hjärta att de ska bli godkända allihop. Annars vet jag inte vad jag gör:/

Jaja, nu ska jag inte gräva ner mig redan. Först får vi se hur tentan ser ut så får vi se efteråt om det känns bättre:)

Nu ska jag ta tag i den där löpturen...

Hoppas ni får en fin dag! Puss och kram på er♥



Källa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0