22/8 -2010

Godmorgon!

Vaknade upp med världens huvudvärk för en stund sen... Tror det beror på att det är så kvavt här, kanske blir det åska senare. Hoppas kan man ju. Det behövs för att rensa lite tycker jag. Men jag har i alla fall sovit ott och väcktes av mysiga kramar så det kunde inte bli bättre:) Älsklingen är och handlar nu. Han har sagt att han ska laga mat sen när jag kommer hem från min pluggstund på biblioteket:) Hur fin är han inte? Världens finaste. Jag har sån tur att det inte är sant. Bad honom köpa hallonkakor, ni vet såna med hallonsylt i mitten? Men jag undrar om han kommer ihåg det, haha:) (han kom precis hem och nej, han kom inte ihåg det haha:D)

Idag blir det som sagt en stunds plugg på biblioteket och sen myskväll! En helt okej dag med andra ord.

Hoppas ni får en härlig söndag! Puss och kram på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0