21/8 -2010

Hejsan!

Har varit vaken några timmar redan faktiskt:) Har varit ute och gått en lång runda i skogen med älsklingen. Riktigt ärligt. Perfekt sätt att börja dagen. Igår kväll hade vi myskväll hela kvällen så då ville jag klart inte sätta igång datorn:) Vi åt gott och såg på film. Vi gjorde faktiskt inbakad fläskfilé med vitlöksost. Så gott! Sen blev det lite kladdkaka för mig med hallon och sen naturgodis. Mums! Perfekt kväll med andra ord:)

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och börja göra mig i ordning för att åka iväg och äta middag på restaurang med familjen. Så det blir en lugn och skön kväll idag med:)

Hoppas ni får en bra lördag kväll! Puss och kram på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0