19/8 -2010

Godmorgon!

Har varit vaken i drygt en timme redan, det är tvättdag idag nämligen:) Inte så kul, men jag somnade som en stock när jag la huvudet på kudden klockan tio igår kväll så jag är åtminstone pigg. Skönt ändå att komma igång i tid. Tänkte gå ut och springa en sväng om en stund också. Sen blir det frukost och så några svängar ner i tvättstugan till:) Är på betydligt bättre humör idag än igår. Visst, tentan gick inte så bra som jag hade räknat med och jag känner mig fortfarande lite nedslagen för det, men jag försöker gå vidare och strunta i det. Inte älta och tänka på det negativa. Nu ska jag satsa stenhårt på de tentor som är kvar. Uppenbarligen så behöver jag ju plugga ännu hårdare än sist. Så det är bara att köra på:) Fredag kväll och lördag tar jag ledigt, men sen är det fullt ös igen. Ska fixa fem poäng till så jag får CSN i alla fall:)

Jaja, som sagt så är det tvätt som gäller fram till elva för mig. Sen ska jag plugga och ikväll blir det fem timmars jobb. Lite lagom sådär:) Ska hämta min lönelapp idag och det är det bästa med den här dagen, haha:)

Hoppas ni får en underbar dag! Imorgon är det fredag, tänk på det när det går trögt;) Puss och kram på er!♥



Lev livet leende:)
Källa

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej Annika!

Hur är det med dig? Hoppas allt är bra :)

Vad är det för en massa olika tentor du gör?



Ha det fint!

2010-08-19 @ 08:43:38
URL: http://stadsglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0