Stelfrusen...

Precis hemkommen efter en minst sagt intressant cykeltur hem... Under lektionen satt jag och såg hur det blev allt mörkare utanför fönstret. Jag hoppades innerligt att det inte skulle börja regna. Men vad tror ni det gjorde precis när vi stack nosen utanför dörren? Jajamen, det började ösregna... Så vi fick sätta oss på cyklarna och panikcykla hem. Jag har förvisso cyklat 6,5 mil i ösregn, men det här var fasiken värre. Iskallt regn som piskar i ansiktet hela tiden, vattendroppar som envist öse in i ögonen och minskar sikten till noll, vatten som stänker underifrån... Usch säger jag bara. Var så kall att jag var rödflammig på låren. Inte så bra eller? SItter med tredubbla lager kläder under en filt och hoppas jag ska tina nu. Det här vill jag inte vara med om igen;P

Skolan gick annars bra. Hade en väldigt mysig lunch med mamma. Så härligt att komma bort från skolan en stund. Alltid kul att umgås med mamma ju:)

Om ett par timmar ska jag ge mig iväg till Ki-boxpasset. Ska bli riktigt kul. Var inte så laddad innan, men nu är det helt annat. Regnet kanske piggade upp, haha.

Nu ska jag tina lite till. Hoppas ni får en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Daniel

brrrrr--- skickar över lite värme!!!!!

2010-04-20 @ 21:13:07
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Leia ♥

Jobbigt att vara frusen :S

2010-04-20 @ 21:20:40
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0