Måndag

Så var jag hemma igen efter en dag på praktiken. Idag gick det bra faktiskt. Och snabbt. Fick skriva områdesbeskrivningar hela dagen. Riktigt kul faktiskt. Jag älskar ju att skriva så det var kul att sitta och försöka beskriva allt så utförligt som möjligt:) Tror det blev bra, eller jag hoppas det i alla fall.

Nu sitter jag i soffan och väntar på att älsklingen ska komma hem. Vi ska köra in till stan och fixa lite thaimat tänkte vi. Jag blev så sugen på det på lunchen när två av dem som jobbar där jag praktiserar åt det:) Så det fick bli det till mat. Kom att tänka på att vi äter köpemat rätt ofta nu igen... Hm, vi som hade lovat att inte köpa mat så mycket för att dra ner på kostnaderna, hehe. Går ju bra det där, haha:) Jaja, så är det. Man ska väl leva livet så länge man kan eller? Så länge vi kan betala räkningarna är det inte lönt att ha ångest för att man spenderar pengarna tycker jag... Har alltid varit sån sparare innan, men till vad nytta egentligen? Man ska ju ha kul så länge man kan, helt klart:) Älska livet så älskar det dig tillbaka.

Nu ska jag fördriva tiden lite. Ha en mysig eftermiddag/kväll! Kram på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0