Ingen träning

Hemma igen efter skolan. En lång tråkig föreläsning. Ska det vara så i tre år?:) Bara sitta a tiden liksom. Inte världens roligaste, men det får ju gå:)

Cyklade hem i motvind så är helt slut nu. Därför blev jag inte alltför ledsen när de ringde och sa att passet ikväll var inställt. Men klart det är tråkigt, jag tycker ju om träningen ändå, oavsett hur trött jag är:) Blir alltid piggare av det.

Nu blir det en lugn kväll istället. Tänkte fixa en sallad till mat och lite vitläksbröd till det. Gott. Skulle kanske lyxa till det lite också, det är ju lite av fredag för mig ikväll. Imorgon går kvällen bort då jag ska jobba. Usch, inte kul alls. Önskar jag vann på triss sådär 25 000 i månaden. Hade inte varit helt fel. Då slapp jag jobba och kunde njuta av ledighet och slapp känna mig asstressad mest hela tiden. Men vad tusan, det är bara att bita ihop och köra på:) Inte värt att gnälla.

Hoppas ni får en bra kväll! Kram på er.

Kommentarer
Postat av: D A N I E L A ♥

- jag praktiserar på lågprisladan:)

2010-04-08 @ 18:57:27
URL: http://danielas.se
Postat av: LIENE

Tack, så glad att du tycker det:D

2010-04-08 @ 19:18:57
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0