Hemma nån timme

Hemma igen. Åh, vad jag önskar att jag var ledig ikväll. Är helt slut i kroppen... Nåja, det får gå ju:) Har köpt en Red Bull som jag ska svepa innan jag går sen. Allt för att vara på "topp" på jobb, hehe. Har precis ätit lite så det piggade också upp ju. Satt och tänkte innan att vad skönt det hade varit om man kunnat vinna på Triss, 25 000 i månaden i 25 år... Hade ju inte suttit fel nu inte;) Som student vore det toppen. Då kunde man satsa och läsa det man verkligen vill utan att oroa sig för framtiden.

Nu ska jag slappa lite, kanske kolla på The Hills lite och vila. Sen så kör jag järnet på jobb:D

Ha en fortsatt bra dag! Kram kram

Kommentarer
Postat av: Amis

Vill du vara med och tävla om 3st läckra lipgloss från MAKE UP STORE ?

Ta i sådana fall en koll på min sida.

Tävlingen finner du i vänsterspalten under rubriken med namnet "Veckans Tävling"



Ha det gott !

2010-04-23 @ 21:29:37
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0