Födelsedagsfirande

Jaa, det är ju ingen ledig födelsedag som sagt. Precis hemkommen från skolan. Srev på FB att jag fyllde r och kommentarerna fylldesa av två killar som hade alldeles för lite att göra... Kul? Njaä, det vet jag inte, snarare tröttsamt. Omoget tycker jag. Så har jag sagt vad jag tycker:)

Skoldagen gick snabbt och fick lite grattande här och var:) Tack ska ni ha för det! Alltid kul att folk uppmärksammar när man fyller år ju♥

Nu ska jag njuta lite av att vara fri och sen ska jag iväg och träna. Har redan tränat lite idag egentligen ju, cyklade till och frå skolan idag:) Gick riktigt bra faktiskt, och skönt väder också. Så mycket härligare att cykla egentligen ju:) Och så går det snabbara, hör och häpna. Med cykel tar det ca 25 min, med buss nästan 50... Knäppt. Jaja, men så tjänar man in lite pengar också ju:)

Justja, jag och älsklingen måste vara lite duktiga idag också. Vi har nämligen fått stopp i toan:/ Inte kul alls. Vi har ingen riktig koll på hur man gör heller så det kan bli en utmaning, haha:) Återkommer med resultat. Håll tummarna:D

Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer
Postat av: mysecreti.

åh fyller du år ?

grattis :)

2010-04-06 @ 16:51:22
URL: http://mysecreti.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: hehe tack så mycket :)

2010-04-06 @ 17:24:18
URL: http://mysecreti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0