Ännu en dag till handlingen

Idag känns som en väldigt blandad dag känslomässigt. Vill inte hänga ut för mycket, men har varit väldigt glad för att ha fått träffa en gammal vän. Väldigt kul, det kändes som att vi fortsatte där vi slutade för ganska exakt två år sedan...
Just nu å andra sidan känns det ganska tomt. Inte glad, inte ledsen, men tom. Och ensam. Älsklingen ska iväg på hockey ikväll. Riktigt kul för honom, absolut, men det är rätt ensamt i lägenheten utan honom. Dagar är okej, då går tiden fort och vi har tid på kvällen, men kvällar är värre. Jaja, ska rycka upp mig:) Låter som att jag missunnar honom det här och det gör jag verkligen inte. Men är inte så glad för att vara ensam:/

Nåja, det blir en lugn kväll i alla fall. Det blir ingen springtur idag. Mitt knä gör ont bara jag går:( Usch, tillbaka på ruta ett eller? Hoppas verkligen inte det. Hoppas det bara är lite överansträngning eller nåt...

Nu ska jag fixa nåt att äta. Hoppas allt är bra med er. Kramen

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kan vara skönt och unna sig lite egentid ibland, gör sånt du själv tycker om att göra :)

2010-04-14 @ 20:00:04
URL: http://stadsglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0