280410

Godmorgon!

Tänk att det snart är maj... Då borde ju värmen komma på allvar tycker jag:) Hoppas ni har sovit got inatt. Jag har sovit riktigt gott. Träningen gjorde nog sitt till det. Det värsta är att jag vaknade med världens ryggont. Det gör liksom ont i svanken ochstrålar ner över rumpan ner i benen... Känns jättekonstigt när jag går ch sitter:( Har haft ischiasnervern i kläm förr och då kändes det ungefär så här. Då fick jag gå till en kiropraktor för att få "loss" nervern från ryggraden-eller nåt i den stilen. Men det har jag varken tid eller råd att göra nu ju... Får väl helt enkelt hoppas att det ger med sig själv.

Idag blir det ännu en dag fylld med plugg. Bokslut och kassaflöde är prio nummer ett. Jösses, hoppas de högre makterna finns och ka ge en ett handtag på måndag... Det lär behövas, hehe:)

Nu ska jag äta fukost. Hoppas ni får en bra dag. Det är ju strålande sol så passa på att njuta! Kram på er♥

Kommentarer
Postat av: Latte Liten

Jag sov gott, men inte så länge ;)

2010-04-28 @ 11:04:59
URL: http://latteliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0