250410

Godmorgon!

Sovit gott? Jag har sovit som en stock. Snacka om att det känns att det bara varit tidiga morgnar på senaste tiden... Men idag är jag leeedig! Ska träffa Karin och ha det mys i solen:)

Igår jobbade jag bara och sen åkte vi hem till mina föräldrar och grillade. Det var mao inte så mycket att skriva om. Vi kom hem sent också och då brakade jag direkt i säng utan omvägar. Somnade som ett barn så fort jag lagt huvudet på kudden:) Men det var en väldigt trevlig kväll. Vi spelade spel, skrattade och hade det bra. Jag har världens bästa föräldrar!♥

Idag blir det som sagt till att ge sig ut i solen och njuta. Älsklingen ska iväg och spela golf så vi ses inte förrän ikväll nån gång. Vill också spela golf ju dock;)  Jaja, så är det. Passar ju bra att jag ger mig ut på egna äventyr:)

Nu ska jag snart gå upp ur sängen och fixa lite frukost. Men det är inte lätt när man fortfarande är lite småtrött:) Skulle kunna liga kvar här hela dagen, hehe:) Eller nä, inte när det är sol ute, men om man ser till mysfaktorn och möjligheten att vila u ordentligt så lockar det lite, lite grand. Äh, orka. Jag hade mest troligtvis blivit rastlös efter två timmar typ, haha. Typiskt mig:)

Hoppas ni får en jättefin dag i solen! Kram på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0